מטרות לימודיות המושגות באמצעות משחק
דרך המשחק מושגות מטרות לימודיות שונות:
דרך המשחק מושגות מטרות לימודיות שונות:
ידע אקדמי - המשחק יכול לבוא בכל שלב בלמידה: כפתיחה לנושא חדש או כיישום ותרגול של נושא.
כישורים ומיומנויות - כל משחק מזמן פיתוח של כישורים שונים, כגון: כישורי חיים, כישורי שפה, תקשורת חברתית ועוד.
המשתתפים נדרשים להפגין רמת מיומנות ויכולות קוגניטיביות, מוטוריות, רגשיות כגון: פתרון בעיות אסטרטגיות, שיפור זיכרון, ראיה מרחבית, הסקת מסקנות, זיכרון חזותי.
למידה פעילה - דרך המשחק התלמידים מתמודדים עם אתגרים ומצבים שלא תמיד באים לידי ביטוי בלמידה פרונטאלית: חקירה, פתרון בעיות, מעורבות שווה של כל המשתתפים, פיתוח הסקרנות, דמיון ויצירתיות, שיתוף פעולה בין חברי צוות ועוד.
-מקורות:
גינת וגינצברג, 2000
גינת וגינצברג, 2000