raghida khoury

תקציר

רציונל לבניית מדריך למורה

המטרה שלנו ( כפי שאני מבינה) היא לבנות מדריך למורה בבית הספר,

לכל מורה אשר יתעניין לשלב משחק בהוראת תחום הדעת שלו.

המדריך יעזור למורה לבחור משחק,

אילו משחקים מאושרים ע"י משרד החינוך לעבודה במסגרת בית הספר.

אילו אתרים מאושרים

איך מורה יוכל ללמוד יותר על הנושא

חשיבות המשחק הלימודי

רקע לגבי המשחק הממוחשב או המקוון

קצת תיאוריה

מבנה הדיון

לוגיסטיקה ומשאבים איך אפשר לשלב את המשחק האם יש חדר מחשבים שהמורה יכול להשתמש

מה התדירות כל כמה זמן

האם אחרי המשחק עורכים דיון ניתוח

האם יש המשך לזה בבית האם ממליצים לתלמידים להמשיך במשחק מהבית

האם אפשר להפעיל את המשחק ברשת באופן מקוון מהבית

האם ישנה התייחסות לתלמידים עם צרכים מיוחדים או תלמידים מחוננים

מה הערך המוסף של המשחק ללמידה בעיני המורה ההורה והתלמיד

תוכן

סביבות למידה משולבות משחק

אפשר להתמקד בתחום דעת כמו משחק מתמטי

השלכות של משחק על דרכי ההוראה בכיתה

קריטריונים לבחירת משחק.

קריטריונים להערכת הלמידה הנעשית בעזרת משחק האם היא הביאה למידה יותר טובה ואיך זה מתבטא

האם המשחק תואם את תכנית הלימודים באותו תחום דעת או הוא מיועד להעשרה

האם שילוב משחק יעורר את המוטיבציה של התלמידים וזה יוליד למידה יותר טובה.

קישורים

קישורים למשחקים מומלצים

המשך יבוא

מקורות

תיאוריה

היסטוריה